|
|
| |
Fragland Forum for gamers by gamers
Register
|
|
|
|
|
asqwanka Kleine Piemel

|
|
|
 |
|
 |
|
Posted: Wed Feb 03, 2010 2:24 pm Post subject: Re: Gezocht voor "Ook getest op mensen" |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
|
| boulatg wrote: | Hi everyone,
Change of plans. Ik ben niet langer op zoek naar mannelijke gamers zonder rijbewijs of ervaring, maar naar een stel ouders met gamende kinderen (idealiter zoon en dochter tussen 16 en 20jaar). Voor alle duidelijkheid: de ouders moeten van het niet-gamende type zijn :-)
Ma en pa worden moeten een leuk wedstrijdje spelen tegen zoon en dochter. In de wedstrijd woren vaardigheden als ruimtelijk inzicht en problem handling op een ludieke manier getest. Opname op vrijdag 05/02.
Heb jij een toffe familie die aan bovenstaande voorwaarden voldoet, laat me snel iets weten: griet.boulat@vrt.be
Grtz,
Griet Boulat
Producer één/canvas |
Één topic volstaat in het vervolg wel schat. _________________ Haha Boon, you suck.
 |
|
|
 |
|
 |
|
|
Desertwolf Emperor-Ass

Joined: 16 Jan 2004 Posts: 1951 Location: Willebroek/Antwerpen
|
|
|
 |
|
 |
|
Posted: Wed Feb 03, 2010 4:04 pm Post subject: |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
|
| FroFro wrote: | | Rian komt toch uit de westhoek? En meerdere vrouwen hebben mij reeds verteld da ik ook een beest ben ;x |
waar gaat het toch naartoe |
|
|
 |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|